رویدادها آرشیو خبر ها
انتقام یووه از بارسلونا در استانبول؟!

انتقام یووه از بارسلونا در استانبول؟!

همه چیز آماده است تا یوونتوس پس از پایان رقابت‌های یورو 2016 انتقام شكست فینال لیگ قهرمانان در سال گذشته مقابل بارسلونا را در استانبول از این تیم بگیرد.

 

روزنامه تركیه‌ای Habertürk در خبری از دعوت باشگاه بشیكتاش برای برگزاری تورنمنتی دوستانه در ماه آگوست و پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال در اروپا برای چهار باشگاه بزرگ فوتبال در جهان خبر داده است.

 

این روزنامه چاپ استانبول از یوونتوس، بارسلونا، میلان و اینتر به عنوان چهار باشگاه مدنظر بشیكتاش برای برگزاری تورنمنت «وُدافون كاپ» خبر داده است. در بخش دیگری از این مطلب ضمن دادن احتمال عدم آمادگی تیم‌های نامبرده برای حضور در این تورنمن دوستانه، از یووه به عنوان تیمی كه به احتمال زیاد عازم این تورنمنت خواهد شد یاد كرده است.

 

داستان این پیشنهاد نیز كه با حمایت و اسپانسرینگ شركت مخابراتی و بریتانیایی وُدافون ارائه شده به استادیوم این تیم استانبولی برمی‌گردد. وُدافون آره‌نا؛ ورزشگاه اختصاصی عقاب‌های سیاه (لقب بشیكتاش) كه در ماه آوریل گذشته پس از بازسازی بازگشایی شده بود به دلیل فشار رقابتِ هفته‌های پایانی سوپر لیگ تركیه شاهد حضوری تیمی سرشناس و دیداری نمادین یا به اصطلاح افتتاحیه نبوده است.

 

بشیكتاش كه در فصل گذشته پس از 6 سال باردیگر موفق به كسب قهرمانی در سوپر لیگ تركیه شد همانند یوونتوس از لباس‌های سیاه و سپید رنگ استفاده می‌كند. سرمربی این تیم نیز سنول گونژ است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: